Lost in Skåneland

Juriststudent. Festmästare. Badkars-filosof. Motvillig kaffedrickare. Obotlig realist. Frankofil. Miljöaktivist. Partypingla. Lost in Skåneland.

Moving in

Lundalivet Permalink0
Äntligen färdig med flytten! 
Mamma och jag drog ner hit till Lund imorse med mer packning, (läs: kläder och skor...) och nu är jag faktiskt helt klar med att packa upp allting. Helt inflyttad. Känns så skruvat.
 
Medan jag sprungit mellan flyttkartongerna och garderoben har det både bakats kladdkaka och lagats middag i köket, så lyxigt! Jag har blivit väldigt bra mottagen och de jag bor med är jättesköna, så jag hoppas att jag kommer trivas här.
Imorgon tänkte jag ta min lilla cykel och kolla vilken väg jag ska ta till skolan på onsdag. Eftersom jag troligen har landets sämsta lokalsinne lär det ju hålla mig sysselsatt ett tag haha.  
 
Nu blir det lite mat tror jag.
 
Hej så länge!
 
Elin ♥

 
 
Till top