Lost in Skåneland

Juriststudent. Festmästare. Badkars-filosof. Motvillig kaffedrickare. Obotlig realist. Frankofil. Miljöaktivist. Partypingla. Lost in Skåneland.

Norsk pingla på besök

Göteborg, Helgäventyr Permalink0
Har haft det så otroligt bra och mysigt de senaste dagarna!
Michelle, en av mina norska kompisar jag träffade i Paris har varit hos mig hela helgen. Det var sjukt spontant att hon kom hit, men hon ska till London och plugga i höst och jag kommer inte träffa henne på ett tag. 
 
Hon hade aldrig varit i Göteborg så det blev först en stadsvandring där staden såklart visade sig från sin bästa sida med blåst och vågrätt regn. Igår bjöds det dock på bättre väder som tur var!
Under helgen hann vi bland annat med en grym utekväll, massa fikor, shopping, hemmamys och en heldag på liseberg.
(Där vi sprang runt som två barn i spelhallen, åkte Balder i vilken Mich höll på att dö, drack var sin himmelsk B&J milkshake, och såg hela stan i pariserhjulet.) 
 
 
Tusen takk kosen min! Du er best ♥ 

 

 
 
Till top