Lost in Skåneland

Juriststudent. Festmästare. Badkars-filosof. Motvillig kaffedrickare. Obotlig realist. Frankofil. Miljöaktivist. Partypingla. Lost in Skåneland.

Härjiga bilder och massa plugg

Festligheter, Lundalivet, Studier, Termin 1 Permalink0
Bonsoir! 
Har varit "ledig" idag. Skönt, tänker ni, men ledig i juriststudentens värld betyder sex timmar spenderade i tysta lässalen på Juridicum med Europarättens grunder. Inte så kul längre, eller hur? 
Men jag känner faktiskt att min studiemotivation börjat komma krypande sakta men säkert nu. När jag gör någonting gör jag det alltid 100% så idag kommer jag ha pluggat i typ 10 timmar. Rätt galet, men bra.
Sitter just nu och läser 20 sidor domar från EU-domstolen till ett seminarie imorgon, så har inte riktigt tid att blogga mer. Men tänkte ändå bjussa på några härjiga bilder från sexan i fredags natt/morse. Håll till godo med dåligt bloggande idag!








Mr. Vilhelm wannabe Mannheimer

Puss och kram

Elin ❤
Till top