Lost in Skåneland

Juriststudent. Festmästare. Badkars-filosof. Motvillig kaffedrickare. Obotlig realist. Frankofil. Miljöaktivist. Partypingla. Lost in Skåneland.

Hemlig helg

Helgäventyr, Lundalivet, Studier, Termin 1 Permalink0
Jag vet inte riktigt vad som hände med den här veckan. Plötsligt var det bara fredag! (Det kan ju i och för sig bero på att jag och Johan råkade spendera hela dagen i sängen med typ sju avsnitt bonde söker fru igår...) Vi började komma in i slutet av förra säsongen, skulle äta frukost och kolla på ett avsnitt, men sen kunde vi liksom inte sluta, hehe.
Och resten av veckan bara försvann. Jag kan inte ens komma på vad jag har gjort! Har i alla fall fått pluggat ordentligt idag. Läst ut första boken och kommit en bit på Europatättens grunder så det känns skönt. Vi börjar med EU-rätt nästa vecka så man vill ju ha lite koll på vad det handlar om. 
Den här helgen har jag lite hemligheter för mig som jag inte kan berätta om riktigt än! 
Det är en liten överraskning för någon jag tycker väldigt mycket om, som jag såklart inte kan avslöja här på bloggen. Uppdaterar imorgon om vad jag har för mig för mysigt. 

Puss och kram

Elin ❤ 


Till top