Lost in Skåneland

Juriststudent. Festmästare. Badkars-filosof. Motvillig kaffedrickare. Obotlig realist. Frankofil. Miljöaktivist. Partypingla. Lost in Skåneland.

Surprise

Göteborg, Helgäventyr Permalink1
Jag är hemma i Göteborg denna helgen med! 
Min lilla överrasking igår var att komma hem till Sandra och överraska (chocka) henne! Jag hade konspirerat med hennes pojkvän innan och hon anade ingenting. Kom bara och ringde på dörren och hon blev hur glad som helst, min bästis. ❤
Sen slappade vi bara hela dan och käkade massa chips och godis, som vi alltid brukar göra hehe. 
På kvällen drog jag in till stan och mötte upp John och hans kompis. Vi drog in till stan och käkade burgare och drack öl. Hade inte träffat John på jättelänge så vi hade verkligen massor att prata om. Mysigt. 
Idag har jag varit inne i stan och ätit frulle med Tilda på Le pain francais. Vi hade också mycket att prata om som vanligt. 
Så denna helgen har jag bara varit hos pappa och haft det gött och hunnit med att träffa tre av mina bästa vänner! Riktigt nice. 
Ikväll åker jag tillbaka till Lund och stundetlivet. Skönt att få en liten paus från allt, men lika skönt att komma tillbaka! Livet i Lund är grymt.

Puss och kram

Elin ❤

PS. Grattis på fars dag pappa! Du är bäst! ❤

#1 - - Sanni:

Du är bäst älskling <3

Till top