Lost in Skåneland

Juriststudent. Festmästare. Badkars-filosof. Motvillig kaffedrickare. Obotlig realist. Frankofil. Miljöaktivist. Partypingla. Lost in Skåneland.

Kan inte den här veckan gå fortare?

Lundalivet, Studier, Termin 1 Permalink0
Jag vill att det ska vara fredag nu nu nu. För jag och Johan ska hem till Göteborg och träffa min familj och mina vänner. Längtar ihjäl mig. 
Men först en uppdatering från helgen och veckan!
Min helg såg ut lite såhär:






Inte helt fel. När det är höstruskigt ute har man i alla fall en anledning att mysa framför Bonde söker fru hela helgen med gott samvete.

Och min vecka har sett ut lite såhär:

Suck.
Konstitutionell rätt är ju som sagt så sjukt tråkigt. I alla fall det vi läser nu som handlar om val, regering och riksdag. Bläää. Men det är väl bara att tugga i sig hela regeringsformen och vallagen och se glad ut. Vilket jag tänkte fortsätta med nu. 
Just det ja! Imorgon är det tacksittning för alla faddrar efter novischperioden, och temat är "alkohol"... Jag och brudarna håller på att spåna fram någon bra utklädnad just nu, spännande att se hur det slutar! 

Nu: tillbaka till böckerna.

Puss och kram

Elin ❤ 
Till top