Lost in Skåneland

Juriststudent. Festmästare. Badkars-filosof. Motvillig kaffedrickare. Obotlig realist. Frankofil. Miljöaktivist. Partypingla. Lost in Skåneland.

Lite torsdagsstress

Studier, Termin 1 Permalink0
Känner att tenta-paniken börjar smyga sig på nu. Jag vet jag veeet att det är en vecka kvar, jag vet att det inte är en svår tenta, och jag vet att vi i princip panikar helt i onödan. Men det är vår första tenta. Och vi är nervösa. 
Så just nu är det mycket plugg. Varje dag från 9-18 är målet, i verkligheten blir det ju självklart aldrig som man tänkt sig men jag försöker lägga ner så mycket tid jag kan på skolan nu. 
Inte så kul att läsa om kanske, så blir troligen inte så mycket kul på bloggen kommande vecka. Men efter det blir det en hejdundrande tentafest!!! Längtar.

Nu, tillbaka till tysta salen! 

Puss och kram 

Elin ❤


Höst i Lund


Söta kompisar trots lite plugg-panik!
Till top