Lost in Skåneland

Juriststudent. Festmästare. Badkars-filosof. Motvillig kaffedrickare. Obotlig realist. Frankofil. Miljöaktivist. Partypingla. Lost in Skåneland.

Tentafest!!!

Festligheter, Lundalivet Permalink0
Nu är tentan äntligen avklarad! 
Det känns verkligen såååå skönt. Även om jag är osäker på hur bra det gick, skiter jag faktiskt i det just nu. För ikväll är det tentafest! Schalgerkväll på Helsingkronas! Jag är taggad.
Är hemma och byter om just nu, och målar naglarna med självlysande nagellack haha. Ikväll ska det satsas. 
Sen drar gänget ner till Malmö för att fira Lollos födelsedag på TGIF med massa drinkar, god mat och bästa sällskapet. Efter det tillbaka till Lund och förfest hos Elin där det har utlovats jello-shots. Det här kommer bli en grym kväll, jag känner det på mig redan nu! 
 
Efter två veckors intensivt pluggande kan man ju inte ha annat än kul!
 
Puss och kram 
 
Elin ♥ 
 
 
Till top