Lost in Skåneland

Juriststudent. Festmästare. Badkars-filosof. Motvillig kaffedrickare. Obotlig realist. Frankofil. Miljöaktivist. Partypingla. Lost in Skåneland.

Middag bland flyttkartonger

Lundalivet Permalink0
Sitter i sängen och käkar lite fattig pasta med zuccini. (Någon i korridoren hängde med sina kompisar i det minimala köket så orkade inte riktigt äta där.)
Tror ni förresten att jag lyckades packa upp mina kartonger idag? Nej, precis. Jag är sämst på att ta mig själv i kragen! Imorgon ska jag fasen ställa klockan på 9, gå upp, gå till skolan, gå till gymmet och faktiskt hinna med allt jag tänkt göra i helgen!! GO ME!

Men ikväll gör jag inte många knop. Johan är på födelsedagsfest, och jag tänkte strax dra på mig min one piece, lägga en inpackning i håret och hänga lite med dom här sköna brudarna:
 
 
 
Hoppas ni får en fin lördagskväll! 

Puss & kram 

 / Elin  ♡
Till top