Lost in Skåneland

Juriststudent. Festmästare. Badkars-filosof. Motvillig kaffedrickare. Obotlig realist. Frankofil. Miljöaktivist. Partypingla. Lost in Skåneland.

Solen skiner och våren kom

Lundalivet Permalink0
Det går inge bra för mig idag... Har varit på föreläsning 8-10 och därför gått upp snor-tidigt (dvs innan 07.15) för att ta mig till skolan. Det var uppenbarligen si och så med vakenheten imorse, eftersom jag glömt både plånbok och kurslitteratur hemma. Perfekt. 
Men men, inte ska man klaga! Solen skiner och våren kom som över en natt till Lund, och det verkar som den har bestämt sig för att stanna. Även om det egentligen är lite för kallt i skuggan, och i vinden, drar jag ändå på mig min skinnjacka varje morgon och trotsar termometern negativa inställning. Nu är det vår!
 
 
Studenter myser i gårdagens sista sol. 
 
Puss och kram 
 
/ Elin ♡
Till top