Lost in Skåneland

Juriststudent. Festmästare. Badkars-filosof. Motvillig kaffedrickare. Obotlig realist. Frankofil. Miljöaktivist. Partypingla. Lost in Skåneland.

När saker och ting inte blir som man tänkt sig

Lundalivet Permalink0
Jag hade så fina planer för den här helgen. Så bra och uttänkta planer. Jag skulle hinna träna, tvätta, plugga och äta massa god mat... Sen i verkligheten går ju saker oftast inte som man tänkt sig. Istället för att vakna pigg och utvilad på lördagsmorgonen, redo för en produktiv dag, vaknade jag klockan halv 7 kallsvettig och fruktansvärt illamående. Så mina produktiva planer krossades rätt snabbt och jag spenderade hela förmiddagen liggandes på golvet i badrummet, och med huvudet i toaletten... Kroppen straffade mig alltså rätt hårt för något jag åt på fredagskvällen. Efter vad som kändes som en EVIGHET (ca 5 timmar) så började jag äntligen må bättre, och mådde ännu bättre när världens snällaste Lollo kom med en påse mat till mig senare på kvällen! Så det blev inget plugg, tvätt eller träning alls igår. Idag mådde jag såklart mycket bättre när jag vaknade och har hunnit läsa en del, men kände mig inte stark nog att träna och alla tvättider var fullbokade, haha.
Jaja, c'est la vie.
Ny vecka imorgon och dags att ta tag i både plugg och träning. (Och förhoppningsvis få tag i en tvättid)
 
Puss och kram 
Elin ♡

 
 
Till top