Lost in Skåneland

Juriststudent. Festmästare. Badkars-filosof. Motvillig kaffedrickare. Obotlig realist. Frankofil. Miljöaktivist. Partypingla. Lost in Skåneland.

November försvann i en grå dimma

Göteborg, Lundalivet, Personligt, Termin 3 Permalink0
Har det redan gått 3 veckor sen jag skrev ett inlägg på bloggen?! Herregud jag har inte ens märkt att hela november snart är förbi.
Reality check: en vecka kvar till duggan.
Kunskapsnivå: summeras perfekt av Caroline 6 år. 

 
I helgen var jag förövrigt hemma i GBG på blixtvisit för det traditionsenliga pepparkaksbaket med familjen. Det var som vanligt kaosartat och väldigt roligt, precis som det ska vara. Vi bakade slut på flera kilo deg till de olidligt skrapiga och tortyrliknande tonerna av julmusik på kassettband från morfars högtalare, anno 1972.

 
Annars händer det inte så mycket bloggbart i mitt liv just nu. Allt är grått och mörkt, skolan är otroligt tråkig och oinspirerande för tillfället och man bara glider runt i någon slags dimmig vardag. Just nu ser jag fram emot julen, när allting blir lite mer mysigt än grått och man kan komma undan med att julfika alldeles för ofta. (Kan man ens julfika för ofta?) 
 
Puss och kram 
Elin ♡ 
Till top