Lost in Skåneland

Juriststudent. Festmästare. Badkars-filosof. Motvillig kaffedrickare. Obotlig realist. Frankofil. Miljöaktivist. Partypingla. Lost in Skåneland.

Dagen innan

Lundalivet, Studier, Termin 3 Permalink3
Nu är jag klar, pluggar inte mer inför tentan. 
Jag har nått en punkt när jag känner att jag inte bryr mig länge, vill bara får det överstökat! 
Har hållit på hela dan att skriva ut massa papper och göra klart de sista övningstentorna.
Sen på eftermiddagen var det möte med alla jobbare och festmästeriet inför höstfesten. Vi fikade och vek massor med servetter till den stora middagen. 
 
Just nu hänger  jag hemma hos Johan och vi har precis kollat på halv åtta hos mig. Ska bara ta det lugnt hela kvällen nu och sen äta en god lunch innan tentan imorgon. 
Håll tummarna för mig! 
 
Puss och kram 
Elin ♡
 
 
#1 - - Anonymizzzz:

YOU GO GIRL!!!!! hihihi
/hemlig bloggläsare

#2 - - Henkeeee:

Kommer gå bra!! Håller tummarna för oss båda :*

#3 - - Pappa:

Något att fundera över. Hur var det förr i världen (sekelskiftet) för unga kvinnor på västkusten? Läs och begrunda.

16/10 program på TV1 (20:00) om en Juridikstuderande i Lund!Program om "tidsbrist"

http://fjallbacka.com/om-fjallbacka/kultur/ovrigt/utdrag-ur-josefina-wenanders-memoarer/

//Pappa

Till top