Lost in Skåneland

Juriststudent. Festmästare. Badkars-filosof. Motvillig kaffedrickare. Obotlig realist. Frankofil. Miljöaktivist. Partypingla. Lost in Skåneland.

Elin & Elin

Lundalivet Permalink0
Igår var en smått kaosad men också väldigt mysig kväll. 
En av mina nära vänner som jag lärde känna i Paris flyttade äntligen in på parran igår! Jag ser jättemycket fram emot att hänga med henne under tre år framöver, och att få vara den som visar henne allt vad lundalivet har att erbjuda. Igår hade hon varit och storhandlat på IKEA, och hon var i full gång med att packa upp alla flyttlådor när jag kom över med en gin i ena handen och en tonic i den andra. Lite småfix i rummet varvades med drinkar och bra musik, och jag sa bestämt nej till behovet att packa upp diverse grytor, diskhanddukar och en stor wokpanna hennes mamma skickat med, haha. En riktigt mysig kväll med andra ord. Som kanske avslutades lite väl sent för en tidig morgon i tysta... 
Hur som helst är det precis i början av en ny termin och det finns redan planer på utgång minst två gånger denna veckan, detta kan inte sluta bra.
 
Idioterna är återförenade! 
 
Puss och kram 
Elin ♡
 
 
 
Till top