Lost in Skåneland

Juriststudent. Festmästare. Badkars-filosof. Motvillig kaffedrickare. Obotlig realist. Frankofil. Miljöaktivist. Partypingla. Lost in Skåneland.

Livet är inte bara en dans på rosor, det är en fest också!

Festligheter, Futuralkarneval 2014, Lundalivet Permalink0
Hej alla fina! 
Önskar jag hade en bättre ursäkt för mitt dåliga bloggande, men jag har helt enkelt inte haft tid. Mellan skola, mathandling, matlagning, träning, dusch och tandbostning finns helt enkelt inte mycket utrymme för bloggning. (Det där är för övrigt exakt hur 5 dagar i veckan ser ut för mig, haha)
Livet rullar på rätt fort nu när man är tillbaka i vardagen, och jag gillar det. Jag älskar verkligen att bo i den här stan och mitt liv här. 
Hur som helst, imorgon är det dags för fest! (igen, jag vet.) Efterkarneveljen har utlovats att vara "det bästa från karnevalen och lite till", kan ju inte bli annat än bra? Jag ska dit med hela gänget, men först bjuds det på stor förfest i AF-borgen så festen kommer troligen att börja redan vid tvåtiden på eftermiddagen. Bäst att ladda upp med ordenligt med långsamma kolhydrater innan, för det kommer bli ett 12 timmars fest-vasalopp. 
 
Ikväll däremot ska jag och Johan bara ta det lugnt, äta middag, sen parkera oss i soffan och kolla på "how to train your dragon 2", det är vi värda efter att ha varit på gymmet kl. 07.30 imorse.
 
 
Puss och kram
/ Elin ♡

 

Till top