Lost in Skåneland

Juriststudent. Festmästare. Badkars-filosof. Motvillig kaffedrickare. Obotlig realist. Frankofil. Miljöaktivist. Partypingla. Lost in Skåneland.

I got good karma

Lundalivet, Studier, Termin 1 Permalink1
Hej hej små finisar! ♥
Idag är jag på mitt allra bästa humör! Vet inte riktigt vad jag gjort för bra saker, men just nu håvar jag bara in bra karma! Skönt att veta när allt känns jobbigt, att det alltid vänder till det bättre igen. Det är viktigt att komma ihåg!
 
Saker som gör att jag är på mitt allra bästa humör:
  • JAG KLARADE TENTAN I KONSTITUTIONELL RÄTT!!!!!
  • (Jag tror precis jag stavade det ordet rätt för första gången någonsin)
  • Idag skickade jag in min ansökan till att bli fadder för de nya novischerna!
  • Min uppsats är långt ifrån klar, men jag har kommit en bra bit på väg!
  • Alla julklappar är inköpta!
  • Mina snälla päron har gått med på att bidra till min nya välbehövda dator!
  • Det är bara 6 dagar kvar till julafton!
 
Ber om ursäkt för alla utropstecken, haha. Men som ni märker går allt rätt bra just nu, och på torsdag ska jag och brudarna ut en sista gång och röja innan alla åker hem för julen. Kommer bli riktigt nice det också.
 

Nu måste jag fortsätta på min uppsats, tänkte bli klar lite tidigare idag och hinna dra till gymmet :)
 
Puss och kram
Elin ♥
 
 
#1 - - Lojs:

Hahaha Elin älskar detta. Kolla tillbaka på dagen vi båda hade ett galet lyckorus! Och bättre blir det! :D

Till top