Lost in Skåneland

Juriststudent. Festmästare. Badkars-filosof. Motvillig kaffedrickare. Obotlig realist. Frankofil. Miljöaktivist. Partypingla. Lost in Skåneland.

Annars har det inte varit så mycket action faktiskt

Lundalivet, Studier, Termin 1 Permalink0
Nu är det en sån där vecka igen, då inte mycket spännande händer. Det uppseendeväckande som hänt var nog att vi fick redan på tentaresultatet i måndags. Jag blev godkänd! Så skönt att ha allmän rättslära avklarad. 
Annars har det inte varit så mycket action faktiskt. Jag har pluggat, hängt med Johan, varit på föreläsningar, hängt med mina sköna pucko-vänner... Life as usual helt enkelt.
Imorgon är det inlämning av SFS-uppgiften som vi haft ungefär tre veckor på oss att skriva, vilken jag min idiot började med igår. Hur dum får man bli? Jag blir så otroligt trött på mig själv ibland så det är inte sant. Jaja, nu hann jag ju klart med den i tid så det blev ju ingen katastrof, men blir ändå så sjukt trött på att jag aldrig kan göra något i vettig tid.
 
Hur som helst, på fredag jobbar jag min andra kväll på Göteborgs nation. I ett annat barlag denna gången, så det ska bli skitkul! Mer om detta i helgen.
 
Nu ska vi kolla på en I annan del av köping och chilla lite.
 
Puss och kram
 
Elin
 
 
 
Till top