Lost in Skåneland

Juriststudent. Festmästare. Badkars-filosof. Motvillig kaffedrickare. Obotlig realist. Frankofil. Miljöaktivist. Partypingla. Lost in Skåneland.

Gårdagens festligheter och en plågsam början på min 21årsdag

Festligheter, Lundalivet Permalink0
Fattar inte hur jag kan sitta i en sal med sprängande huvudvärk uppe på LTH när jag hade kunna ligga kvar i sängen fortfarande... 
Men det är smällar man får ta när man har haft en grym kväll! 
Sittningen igår var riktigt kul, blev kanske lite mycket vin där ett tag, men vi hade sjukt roligt, och vid 12slaget sjöngs och hurrades det för mig på dansgolvet. Söta kompisar.
Temat var ju 'alkohol' igår så jag, Elli och Lollo var utklädda till ett afterski-gäng med Jägermeistermössor och den sjukaste skidglasögon-brännan i världshistorien. Vi såg ut som idioter haha. 
Imorse blev jag dessutom väckt med frukost på sängen! Var knappt vid medvetande men blev såklart jätteglad. Så gulligt. 
Nu ska jag bara ta mig igenom 10 minuter till av tortyr aka 'komparativ statsrätt' och sen drar vi till Göteborg! Äntligen.

Puss och kram

Elin ❤







Till top