Lost in Skåneland

Juriststudent. Festmästare. Badkars-filosof. Motvillig kaffedrickare. Obotlig realist. Frankofil. Miljöaktivist. Partypingla. Lost in Skåneland.

Tentafest, oktoberfest?

Festligheter, Lundalivet, Termin 3 Permalink0
Hej godingar! 
Sitter på första föreläsningen på nya kursen som börjar idag, "civilrättens sociala dimension", mer känd som sociala dimman. 
Har haft en så otroligt skön helg, inte gjort någonting och knappt rört mig från soffan. Kändes väldigt välbehövligt efter tentan och allt tentaplugg de senaste veckorna. 
I fredags hade vi alltså tenta, och i lördags hade vi tentafest på ÖG's. Sittningen var jättekul, mycket vin och lite mat... Jag visste verkligen inte vad jag skulle klä ut mig till då det var halloween-tema, men det slutade med ett besök på buttericks och så vips blev jag en tysk brud på oktoberfest, haha. 
Lite bilder på det! 
 
Puss och kram 
Elin ♡

 
 
 
 
Till top