Lost in Skåneland

Juriststudent. Festmästare. Badkars-filosof. Motvillig kaffedrickare. Obotlig realist. Frankofil. Miljöaktivist. Partypingla. Lost in Skåneland.

Början på något bra

Festligheter, Lundalivet, Studier, Träning Permalink0
Hej finisar! ♡
Sitter i tysta och känner mig för tillfället rätt oinspirerad av företagskoncentrationer och intenationellt anmälningsförfarande. Passar på att blogga, hehe.
Idag kommer bli en solig dag i Lund, och förhoppningsvis en grymt rolig kväll! 
Jag har bjudit med Elin på tacokväll hemma hos Corre efter skolan, och efter det blir det utgång på Kålles. (GBGs nation) Hennes första kväll på nationsklubb måste ju göras till ett oförglömligt minne! Det blir även min första utgång på typ ett halvår, så jag är också rätt taggad :)
Igår lagade jag och Johan mat med Elin på B2, och sen drog jag och hon och tränade tillsammans. Känns riktigt kul att ha en gymkompis igen! (Julia jag är väldigt besikven på dig...) 
 
Nu vill jag bara att den här dagen ska rulla på smidigt så det kan bli kväll någon gång! Bäst att fördriva tiden med att plöja fler sidor...
 
Puss och kram / Elin ♡
 
 
 
Till top