Lost in Skåneland

Juriststudent. Festmästare. Badkars-filosof. Motvillig kaffedrickare. Obotlig realist. Frankofil. Miljöaktivist. Partypingla. Lost in Skåneland.

Toppar och dalar

Lundalivet, Studier, Termin 3 Permalink0
Jag har ändrat min överdrivet positiva inställning till livet dramatiskt på bara två dagar. Anledningen? Jag började göra x-tentor igår, och insåg att jag har en bra bit kvar till dit jag vill ligga innan tentan. Så detta inlägget blir kort, då jag för tillfället sitter i tysta och hysteriskt målar med markeringspennor som om det inte fanns någon morgondag. 
Utanför juridicum är det grått, och jag kommer troligen få släpa hem min tunga väska och lagbok i regnet ikväll. Piss. 
Det blir att komma på något mysigt att göra ikväll för att inte tappa humöret helt. Kanske lite SATC och te i soffan. 
 
Puss och kram
Elin ♡

P.S. längtar efter alla mina göteborgare! 
 
 
Till top